Friday, January 28, 2011

The other day I was having dinner with bf...chit chatting about the new movie we just watched (New Shaolin) and Andy Lau's song - 悟 (realize)

他:悟空 for LV, Gucci, prada。。。人到最后都是两手空空的离开人间 (cause he doesn't encourage me buy my LV bag)
我:aiyo, 这就好像你在街上看到一辆 Honda, Merz... 你不羡慕 mei?
他摇头
我:那,人家用新机,你不羡慕?
他又再次的摇头
他:我在想有什么东西能吸引到我。
我很快速的喊出
我:我
他突然间的看着我点头
哈哈哈。。。我们两笑了起来

anyway...开开心心准备过年咯

No comments: