Sunday, January 6, 2008

崇拜

Fish Leong latest song~~ guess most of you hear already la ho~~~

Nothing to blog lately~ life is quite boring at the moment~
I don want to blog about what i did the past year nor i want to blog what is my New Year Resolutions~ quite bullshit~~ coz life doesn't always go the way we wantted...

Like JoJo said "Life's suck."

But i like what Nicole said
"I have fallen in love... Don't get me wrong. I am very single, something I am not proud of, nor am I ashamed of. I have no one I secretly fancy either, it’s like my heart is hanging dry but I am in love... Life. Maybe that’s what it’s about, I’m in love with life. But that doesn’t quite cut it, because come to think of it, I’m not really, I’m not going through the best moment of my life, I’m not particularly content with what I have nor what I am doing at the moment, it could definitely be much better. I don’t see how life is so beautiful at the moment, not for now at least."

Totally agree
~~END~~

你的姿态
你的青睐
我存在在你的存在
你以为爱就是被爱
你挥霍了我的崇拜
我活了 我爱了 我都不管了
心爱到疯了恨到酸了就好了
可能的 可以的 真的可惜了
幸福好不容易的怎么你却不敢了呢
我还以为我们能
不同于与别人
我还以为不可能的
不会不可能
你的姿态
你的青睐
我存在在你的存在
你以为爱就是被爱
你挥霍了我的崇拜

我活了 我爱了 我都不管了
心爱到疯了恨到酸了就好了
可能的 可以的 真的可惜了
幸福好不容易的怎么你却不敢了呢
我还以为我们能
不同于与别人
我还以为不可能的
不会不可能
你的姿态
你的青睐
我存在在你的存在
你以为爱就是被爱
你挥霍了我的崇拜
风筝有风
海豚有海
我存在在我的存在
所以明白
所以离开
所以不再为爱而爱
自己存在
在你之外

No comments: